poniedziałek, 5 listopada 2012

KODY DO MOVIESTARPLANET

Hej. Być może dla Was jest to normalne (dla wyższych lv.), że nie ma kodów do moviestarplanet.pl Natomiast małe czy też niższe levele wpisują w google: "kody do moviestarplanet.pl" i myślą, że znajdą strone z nimi :c Niestety nie ;(( Jest to nierealne ... Nie wierzcie w strony typu: moviestarplanet-kody.blog.onet.pl Poprostu jakieś dzieci chcą oszukać osoby, które myślą tak czy w inny sposób i je okradają. :C Przykro mi i myślę, że będzie coraz mniej oszustów "KODY DO MOVIESTARPLANET.PL" :c /A *-*

13 komentarzy:

Dropsik *O* pisze...

A żebyś kurwa wiedziała -.- Ostatnio dziewczyna (nie tylko ona) do mnie " Daj mi kod do msp, bo kol mi mówiła że masz kody " -.- Haha głupie dzieci wg mnie xd

Dropsik *O* pisze...

Albo sory, DAJ KODA ANKA :D

Ania ;33 pisze...

No niestety .. ;d

Julka *-* pisze...

Hahahah, mi też się ostatnio dzieci pytają, ale to zazwyczaj takie z 3 lv xd Żałosne .. ;-;

Weronika Dąbrowska pisze...

Taaa . ._.

Kocica spoko pisze...

nom racja

Ania ;33 pisze...

:D

иαćραиα żєℓкαмι pisze...

Dasz koda ? :D hahah

Majaa maja pisze...

A zebys wiedziala ze bede i to jest realne juz na angienjlkim MSP sa kody do nas juz niedlugo dojdom -.- wiec przestan ludziom kit wciskac -.-'

Ania ;33 pisze...

Ja wciskam kity? Przepraszam, ale jeśli wierzysz w jakieś "kody" To gratulacje. Aha i przy okazji nie pisze się dojdom tylko dojdą :3 Ale to jak na marginesie ;P Dziękuję. AniaSweet<33 I żeby potem się nie okazało, że ktoś Ci konto okradł itp. :)

Agata Płatek pisze...

Szkoda że nie ma tych kodów...byłoby o wiele lepiej gdyby raz na miesiąc dawali jeden kod i przez tydzień można by go było używać ;p

Ania ;33 pisze...

hehehe ;DD Dobre ;pp no niestety nie .

matiris pisze...

no uzylbym bym :P